Tijd om jullie te informeren over ons GOEDE DOEL :-)

- Waar loop je tegenaan als je in Mierlo woont en geconfronteerd wordt met de diagnose Borstkanker? -

Zoals eerder aangekondigd, is achter de schermen hard nagedacht over een lokaal goed doel voor PiNK PiT!
We hebben o.a. gesproken met 'survivors', met vrouwen die momenteel nog volop in de behandeling zitten en met medewerkers van het St Anna-Ziekenhuis.
In ons dorp blijkt veel behoefte te zijn aan een vorm van 'lotgenoten-contact': een contactmoment met dorpsgenootjes die ook borstkanker hebben of hebben gehad.

Met het geld dat we samen tijdens deze eerste editie van PiNK PiT bijeenbrengen, zullen we daarom het komende jaar een activiteit gaan organiseren waarbij in deze behoefte zal worden voorzien.
De activiteit zal er voornamelijk op gericht zijn om op een positieve leuke manier samen bezig te zijn.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een workshop, rondleiding, gezellige lunch e.d.
We hebben hier al een aantal mooie ideeën voor en uiteraard zijn ALLE TIPS van harte welkom!
Onze Vrienden met PiT zullen we hierbij betrekken en uiteraard zullen we ook alle deelnemers van PiNK PiT op de hoogte houden middels een digitale Nieuwsbrief.

Als organisatie van PiNK PiT denken we hiermee EEN HEEL MOOI DOEL te hebben gevonden voor deze eerste editie, PiNK PiT 2012!!
We houden je op de hoogte:-)
 

13 reacties

  • vrijdag, 13 januari 2017 13:39 Geplaatst door Tania

    You actually make it seem really easy together with your presentation however
    I in finding this matter to be really one thing that I feel I'd by no means understand.
    It seems too complicated and very vast for me.
    I'm taking a look forward to your next put up, I will try
    to get the hang of it!

  • vrijdag, 13 januari 2017 12:37 Geplaatst door Clarita

    I am not sure where you're getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for fantastic information I was looking for this
    information for my mission.

  • vrijdag, 13 januari 2017 12:29 Geplaatst door Mercedes

    I have been exploring for a little for any high quality articles or blog posts
    on this kind of house . Exploring in Yahoo I
    finally stumbled upon this site. Studying this information So i am satisfied to
    exhibit that I've an incredibly good uncanny feeling
    I came upon exactly what I needed. I such a lot without a doubt will make certain to
    don?t fail to remember this website and provides it a glance on a continuing basis.

  • vrijdag, 13 januari 2017 07:36 Geplaatst door Aubrey

    dental photo

  • donderdag, 12 januari 2017 23:24 Geplaatst door Gerard

    digital dental photo (http://dental.photomaster1.com)

  • donderdag, 12 januari 2017 13:15 Geplaatst door Forrest

    bazy danych firm [infobrokering.pkotek.pl]

  • donderdag, 12 januari 2017 12:57 Geplaatst door Russ

    infobrokering - http://bazadanych.pkotek.pl -

  • zaterdag, 07 januari 2017 22:50 Geplaatst door Gus

    Asking questions are actually fastidious thing if you are not understanding anything entirely,
    however this paragraph presents fastidious understanding even.

  • zaterdag, 07 januari 2017 03:49 Geplaatst door Jens

    This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I
    have found something which helped me. Many thanks!

  • vrijdag, 06 januari 2017 12:12 Geplaatst door Jamison

    Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

    Extremely useful information specially the last part :) I care for such info
    a lot. I was looking for this particular information for a very long time.
    Thank you and good luck.

  • vrijdag, 06 januari 2017 09:09 Geplaatst door Betsy

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
    updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with something like
    this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  • zaterdag, 06 oktober 2012 18:11 Geplaatst door Antoinette

    Hallo Danielle,

    Geweldig, zoveel inschrijvingen. Je mag trots zijn op jezelf.

    Tot morgen. Toi toi toi.

    Groetjes Antoinette

  • vrijdag, 05 oktober 2012 08:37 Geplaatst door Marij Louwers

    Hoi Daan
    Het is bijna zover!!!!
    a.s. zondag staan er 294 personen of meer klaar, voor de warming up, om er met z'n allen een mooie ochtend van te maken en een mooi bedrag bij elkaar te brengen voor een héél goed doel. SUPER!!!!!!!
    Wij zijn TROTS op je!!!
    Frank en Marij en de hele bups.