Tijd om jullie te informeren over ons GOEDE DOEL :-)

- Waar loop je tegenaan als je in Mierlo woont en geconfronteerd wordt met de diagnose Borstkanker? -

Zoals eerder aangekondigd, is achter de schermen hard nagedacht over een lokaal goed doel voor PiNK PiT!
We hebben o.a. gesproken met 'survivors', met vrouwen die momenteel nog volop in de behandeling zitten en met medewerkers van het St Anna-Ziekenhuis.
In ons dorp blijkt veel behoefte te zijn aan een vorm van 'lotgenoten-contact': een contactmoment met dorpsgenootjes die ook borstkanker hebben of hebben gehad.

Met het geld dat we samen tijdens deze eerste editie van PiNK PiT bijeenbrengen, zullen we daarom het komende jaar een activiteit gaan organiseren waarbij in deze behoefte zal worden voorzien.
De activiteit zal er voornamelijk op gericht zijn om op een positieve leuke manier samen bezig te zijn.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan een workshop, rondleiding, gezellige lunch e.d.
We hebben hier al een aantal mooie ideeën voor en uiteraard zijn ALLE TIPS van harte welkom!
Onze Vrienden met PiT zullen we hierbij betrekken en uiteraard zullen we ook alle deelnemers van PiNK PiT op de hoogte houden middels een digitale Nieuwsbrief.

Als organisatie van PiNK PiT denken we hiermee EEN HEEL MOOI DOEL te hebben gevonden voor deze eerste editie, PiNK PiT 2012!!
We houden je op de hoogte:-)
 

17 reacties

  • zondag, 29 mei 2016 15:06 Geplaatst door Lupe

    Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished
    to say that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
    After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

  • woensdag, 25 mei 2016 23:54 Geplaatst door Rigoberto

    Great delivery. Great arguments. Keep up the great effort.

  • maandag, 23 mei 2016 16:07 Geplaatst door Joe

    It's very simple to find out any topic on net as compared to textbooks, as I found this article at this site.

  • zondag, 22 mei 2016 02:03 Geplaatst door Byron

    This will include both medical care and legal assistance if they choose to take you to
    court for damages. When you want to draw people together and stimulate conversation, this may be a great choice for your
    room. Pepper Spray is to be mounted next to one is bedroom bed where one
    sleeps in the event that someone enters into your personal space.

  • zaterdag, 21 mei 2016 14:09 Geplaatst door Nancee

    Powder Coat will break down if exposed continually to
    UV rays between 5 to 10 years. From not being able to find important documents when needed
    to not being able to locate parts or help customers in a
    timely manner, being unorganized creates a negative atmosphere.

    Unlike wood that can warp over time, wire shelves will stay the course throughout their lifetime.

  • maandag, 16 mei 2016 19:30 Geplaatst door Stepanie

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you
    could be giving us something enlightening to read?

  • woensdag, 11 mei 2016 18:25 Geplaatst door Susanne

    Hi there, this weekend is pleasant in favor of me, because this occasion i am reading this fantastic
    educational post here at my home.

  • woensdag, 11 mei 2016 18:20 Geplaatst door Eric

    Hello very nice website!! Guy .. Beautiful .. Amazing ..

    I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
    I'm satisfied to search out so many useful
    info here in the submit, we need develop more techniques in this regard, thank you for sharing.
    . . . . .

  • woensdag, 11 mei 2016 14:25 Geplaatst door Dennis

    I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent
    quality writing, it's rare to see a great blog like this
    one nowadays.

  • woensdag, 04 mei 2016 02:41 Geplaatst door Mitchell

    hwyl
    Die Serienausstattung des neuen Audi Q3 ist reichhaltig.

  • dinsdag, 03 mei 2016 08:31 Geplaatst door Erna

    Nice blog here! Also your web site loads up fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link to
    your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol

  • donderdag, 28 april 2016 09:46 Geplaatst door http://ow.ly/

    Self-confidence in psychics could be spiritually as well as candidly treacherous
    as we said before on the off possibility that they're reading your
    cards or possibly you're lays out impacted by being
    repulsive as well as dark themselves.

  • woensdag, 27 april 2016 01:29 Geplaatst door Keesha

    Admiring the dedication you put into your site and in depth information you offer.
    It's great to come across a blog every once in a
    while that isn't the same out of date rehashed information. Excellent read!
    I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to
    my Google account.

  • donderdag, 21 april 2016 15:50 Geplaatst door Leonel

    Hey.

    Danke für deinen interessanten Artikel! Habe ich
    mit sehr großem Interesse studiert und konnte durchaus einige neue Meinungen daraus ziehen. Ist generell ein sehr spannendes Thema, zu dem ich mit Freude noch mehr lesen würde.
    Hast du geplant zusätzliche Berichte zu diesem Thema zu
    verfassen? Alles Liebe aus Haren - Henrik!

  • woensdag, 20 april 2016 02:34 Geplaatst door Scarlett

    For latest news ʏoᥙ have to pay a visit internet аnd on world-wide-web I found this
    site ɑs a best site for mоst ᥙp-to-Ԁate updates.

  • zaterdag, 06 oktober 2012 18:11 Geplaatst door Antoinette

    Hallo Danielle,

    Geweldig, zoveel inschrijvingen. Je mag trots zijn op jezelf.

    Tot morgen. Toi toi toi.

    Groetjes Antoinette

  • vrijdag, 05 oktober 2012 08:37 Geplaatst door Marij Louwers

    Hoi Daan
    Het is bijna zover!!!!
    a.s. zondag staan er 294 personen of meer klaar, voor de warming up, om er met z'n allen een mooie ochtend van te maken en een mooi bedrag bij elkaar te brengen voor een héél goed doel. SUPER!!!!!!!
    Wij zijn TROTS op je!!!
    Frank en Marij en de hele bups.